Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, november 23, 2005

Cadeautjesstres

Vorig jaar kreeg ik van Momoniek en L. 15 paar gestreepte sokken voor mijn verjaardag. In alle kleuren van de regenboog, met aparte ruimte voor je tenen.

Het jaar daarvoor kwamen ze met een verrassings-gourmet-diner op de proppen. Wist ik veel dat J. op de hoogte was en daarom steeds maar riep dat er echt wel genoeg te eten zou zijn terwijl ik maar voer in het winkelkarretje bleef mikken.

Het cadeau van 3 jaar geleden weet ik niet meer. Waarschijnlijk is het iets wat ik uit mijn geheugen heb verbannen.

Je begrijpt dat ik langzamerhand toch wel zenuwachtig begin te worden voor wat ze nu weer zullen gaan bedenken.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik denk dat jij een vervolg verhaal krijgt in boekvorm waar je zelf ooit aan meegeschreven hebt
veel plezier met je verjaardag wanneer is dat?
ps het vervolg staat erop

10:00 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

zucht... daar kan ik niet tegenop hoor :(

maar he je mag mee naar de sauna 9 dec ;) das ook leuk toch?

10:28 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Heerlijke stress!

10:48 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Corine wordt jarig?
Mag je eindelijk die tekst bij je profiel aanpassen. :)

11:39 a.m.

 
Blogger Petra said...

Bedenk maar wat je zwakke punten zijn en dan in veelvoud?

12:45 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: dat moet ik werken..... :(

@Oh!: bijna...bijna... mag nog steeds dus!

@Petra: die kan je toch niet kado geven? In ieder geval niet van Mo, want die is op alle punten liever dan mij...

Mo: tuurlijk!

5:57 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Creatief zijn ze dus in elk geval!! Succes met het in bedwang houden van je nieuwsgierigheid!

9:48 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Vertel je wel even wanneer we je mogen feliciteren?

11:59 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Leuk zulke verassingen! Wanneer krijgen we het te horen?

12:27 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik krijg opeens iets door.
Ah, ik weet het nu. :)

2:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ooooh spannend...wanneer moeten we zingen?

2:46 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Goh, willen de mensen die meer weten dan mij het even melden??

Dinsdag ben ik echt jarig, maar ik vier het morgen.

5:48 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Sorry, Corine, ik beroep me op mijn geheimhoudingsplicht. ;)

10:09 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home