Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, november 21, 2005

TEEN TEEN TEEN

Ik heb het weer overleefd, maar daar is ook alles mee gezegd. Er is een start gemaakt om af te maken waar ze hier en hier aan begonnen zijn. En dan mag ik er hierna nóg twee keer naar toe voordat het jaar voorbij is. Mijn tandarts heeft trouwens best gevoel voor humor. Een tijdje terug raadde hij me aan om een rijke vent te zoeken. Achteraf gezien best jammer dat ik het lef niet had (en mijn mond vol tandartszooi) om te vragen wat hij dan verdiende.

(n.b.: Plompie snapt de titel wel. Dus het ligt aan hem, niet aan jullie)

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De titel is gewoon een spannend muziekje? :)

4:57 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

....heette hij Teen?

6:40 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Als ik zo eens kijk naar de rekeningen die mijn tandarts uitschrijft, het huis dat hij bewoont, en de vele vakanties die hij jaarlijks neemt dan vergaat het die figuren bepaald niet slecht!!

7:54 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Is jouw tandarts ook een lekker ding? Die van mij wel! En rijk ook. Best decadent, als je een authentieke Herman Brood boven je gasfornuis hebt hangen... Hoe ik dat weet? Eh, da's een ander verhaal.

9:06 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Wat een versTANDige tandarts:-) Maar wat in vredesnaam is hij nog allemaal met je van plan, dat ie je een rijke vent aan raadt??

Leg je de titel nog uit? Of is dat voor ingewijden? Ik word nu heel nieuwsgierig...

9:41 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Foefer: ik probeer mij altijd te vermaken tijdens de behandeling door mijn tandarts voor te stellen als lekker ding. Dat vergt flink wat verbeeldingskracht dus houdt me wel even zoet :-) Beetje kalend, buikje, je kent het wel...

Maarre... wat doe jij bij het gasfornuis van jouw tandarts??

10:21 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: een kies verwijderen, een brug en 2 kronen plaatsen.... Vooralsnog is dit het plan, kan nog veranderen. bv als er weer eens iets gaat ontsteken of spontaan uitvalt. Dat gebeurt namelijk regelmatig bij mij.

Mijn gebit en ik hebben een behoorlijk langlopende en vooral pijnlijke geschiedenis samen. Misschien dat ik dit (smerige) verhaal ooit nog eens ga delen. Een beetje a la Oh! met zijn buikkrampen! ;-)

10:23 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@de rest: vraag maar aan Plompie, die weet er écht meer over te vertellen! ;-)

10:24 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Oops, een 10-delige tandartsroman! Zitten we daar op te wachten? Dan zijn buikkrampen toch nog wat romantischer ;-)
Maar zo te horen heb je inderdaad een HEEL rijke vent nodig! Tenzij je een aanvullende tandartsverzekering hebt...
Overigens denk ik te snappen waar je titel vandaan komt: je hebt een obsessie voor tenen!! (N.a.v. het neusverhaal van Plompie :-)

11:00 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: ik was het voorlopig nog niet van plan, dus wees gerust. En volgens mij is de tandarts van Foefer een heel stuk romantischer! ;-)
En dubbel aanvullend verzekerd is helaas bij lange na niet genoeg.

11:10 p.m.

 
Blogger Petra said...

Ik heb een meisjestandarts. Maar dat maakt niet uit. Het blijft pijnlijk. Sterkte.

10:47 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Je kunt ook Teen, Teen, Teen zingen op het ritme van Time, Time, Time van de Bangles.

11:27 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

HIHIHIHIHIHIHIHha ha ha haa, ik stond er bij en ik keek ernaar.
Grappige mensen.....
Ik kan je wel aan Ratelband jr voorstellen maar dat is niet echt een aanrader....

12:26 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@Corine: En werkte het zowaar??? Felt any pain!? Hoop dat je geen zere TEEN had, want had het nog geen zin! :-)

@De rest: Nanana... Wij hebben een geheimpje! ;-)

2:43 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hai corine,
je voorstellen hoe aantrekkelijk je tandarts zou kunnen zijn ....
vraag eens lachgas als verdoving misschien helpt dat een beetje :-))
tandarts verdient lekker maar wat dacht je van een orthodontist, lekker in het kleine priegelwerk en ruw als het nodig is! (maar ook bijna allemaal lelijk)

leuke verhalen heb je
xx

4:04 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ja leuk zo'n tandarts dat hij jou een rijke vent aanraad heeft hij ook een leuke zoon of is hij beginnend tandarts waar nog wel wat mee te beginnen valt?

5:53 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Bah, geen tandartsverhalen... doe dan maar echte horror ;-)

5:54 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik kwam hier eigenlijk om een vervolg verhaal te lezen maar het is er nog niet

oja als de tandarts je aan raad om een rijke vent te vinden dam betekend dat het duur wordt en hij er bang voor is dat jij het niet kan betalen :-)

5:57 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Plompie. Flauw hoor, dat je de nieuwsgierigheid van de rest niet bevredigd!

@Anne, Lachgas? Mijn voorkeur gaat echt uit naar algehele narcose!!

6:21 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Maria: helaas, niet dat ik weet. Heb ooit wel een vriendje gehad met een moeder die tandarts was, maar helaas, die knul woont hier 600 km vandaan

@Dennis: tandarts = horror!!

6:24 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Michel: uw geduld wordt binnen enkele ogenblikken beloond

6:25 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het is wel een goeie, daar zou die vast niks op terug hebben.
Of hij zei dat als hint, dat zou ook nog kunnen.

10:47 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home