Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, november 20, 2005

Zaterdagavond II

"Corine, wij dagen je uit", zeiden Mo en L. op serieuze toon.

En daar kan ik natuurlijk niet tegenin. Als je mij iets wilt laten doen waar ik eigenlijk geen zin in heb, dan moet je zeggen dat ik het óf niet durf óf dat het vast te moeilijk voor me zal zijn. Succes gegarandeerd.

Wat de opdracht luidde? "Knijp vanavond J1 en J2 allebei in hun tepel." Dit klinkt misschien makkelijker dan het lijkt. Bedenk er echter wel bij dat ik die knullen tot vijf minuten voor deze uitdaging nog nooit had gesproken of gezien.

(Dat we al na zo'n kort tijdsbestek bij dit soort gespreksonderwerpen waren beland schetst overigens een goed beeld van hoe de rest van de avond verliep.)

Eerst werd er werd flink onderhandeld over de beloning. Uiteindelijk kwamen we overeen. Het werd een kusje van beide uitdagers en een heleboel eer en bewondering. En dat laatste, daar doe je het tenslotte voor.

Om een lang verhaal kort te maken; ik voegde vrij snel de daad bij de uitdaging, en nam vol trots alle lof in ontvangst. Alleen L. moest er weer eens tegenin gaan. Hij vond het niet eerlijk dat ik van te voren aan had aangekondigd dat ik ging knijpen. Hij had zich namelijk verheugd op de blikken van pure verbazing en/of ontzetting.

Wanneer, en vooral ook hoe, hebben jullie voor het laatst iemand doen verbazen of ontzet laten kijken?

5 Comments:

Blogger Gwendolin said...

HAHa, kijk en dat wa sik nou gisteren al weer een beetje vergeten.

ik moet wel toegeven dat het niveau van de avnd inderdaad tamelijk laag was de gehele avond. hihi.

10:22 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik verbaas elke dag wel iemand.
Soms mezelf.

11:13 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hoe voelden de borstkassen? ;-)

8:13 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Knopje: lang niet zo lekker als die van J.

Is dat nou geen tactisch verantwoorde reactie? ;-)

10:26 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Gister nog iemand verbaast......

Nog ff by the way: You go girl!!!!

12:22 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home