Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, december 02, 2005

!!!

Ik kom moe thuis. Mopper wat op J. en de katten, ruim de boodschappen op en klooi wat met de was. Ondertussen start de pc op. Ik plof in m'n stoel, en kijk wat in m'n mail. Net als ik besluit om wat nuttigs te gaan doen bedenk ik om toch nog even in die ándere mailbox te kijken. Die ene waar ik tegenwoordig niet meer zoveel mee doe.

J. heeft het geweten. Ik heb vijf minuten lang gejubeld voordat ik wat zinnigs uit kon brengen. Ook toen hij het betreffende mailtje las werd hij niet veel wijzer. Daarom zal ik het hier uitleggen.

Ik heb een uitnodiging gekregen om lay-outs in te zenden voor een plek in een zogenaamd scrapbook-design-team. Dit klinkt niet zo bijzonder maar....

- Het gaat om een van de grootste Amerikaanse scrapbookfabrikanten, en is ook nog een van mijn favorieten
- De deadline is al geweest
- Iemand heeft (zonder dat ik het wist) voor mij zitten praten als Brugman om me deze kans te geven
- Ik word er voor gevráágd, normaal moet je zelf maar op een oproep reageren
- Als ik er bij mag betekent dit maandelijks vele (honderden) Euri's aan gratis materiaal!

Er is alleen een klein probleempje. In de mail stond dat ik voor vrijdag moest reageren, terwijl hij gisteravond pas binnenkwam. Ik reken nu ook volkomen op het tijdsverschil. Duimen jullie mee?

8 Comments:

Blogger Gonda said...

Mijn vingers blijven gekruist tot ik van je hoor dat het je gelukt is!!
Go Corine go!

7:38 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

*duimt* good luck!

9:26 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dat moet lukken, toch?

* duimt mee *

2:42 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd. Ik zal duimen

11:20 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

*duimt zo hard dat haar duimen en pijn van doen*

1:43 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Iedereen bedankt voor het duimen! Hoewel ik op z'n vroegst pas maandag ergens in de middag een reactie kan verwachten. Weet iemand hoe het zit met het tijdsverschil in Utah?

3:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Utah? Ik gok 8 uur tijdsverschil.
Maar helemaal zeker ben ik niet! Moet je even op een tijdzone website kijken.

8:35 p.m.

 
Blogger Simone said...

Hee wat goed! Heb je al nieuws?

12:57 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home