Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zaterdag, december 10, 2005

Vrijdagnacht

Ken je dat? Van die tenten waar je ooit per ongeluk naar binnen bent gestapt (gesleept) en ter plekke besluit: Dit nóóit weer!

Gisteravond ging mijn telefoon. Het was vriendinnetje T. en vriendinnetje S.. "Trek iets fatsoenlijks uit de kast, we staan over 10 minuten voor je deur en dan gaan we uit."

Moeten jullie eens raden waar ik gisteravond ben geweest.

Mijn besluit van toen heb ik niet herzien. Sterker nog, dit is het vaststaande bewijs dat ik als meisje van 16 heel goed wist wat wel en niet goed voor me was.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wél zonde van je avond.. of valt dat wel mee? Was die conclusie zo'n avond misschien waard?

10:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ach, je hebt het weer overleeft!

10:33 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Rose: nee hoor! Gelukkig niet. We hebben verschrikkelijk veel lol gehad (en telefoonnummers)

Het is vaak toch belangrijker met wie je bent dan waar

Maar het blijft een ballentent

10:34 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Ben je in chioces geweest????

ieeee

12:16 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: hahaha, wil je dat niet zo in het openbaar verkondigen? Anders had het ook nog Alle Hens kunnen zijn....

@Mo: Ik weet het, het is een gave... ;-)

2:34 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik wil niet raden.
Alleen op de manier waarop 'raden' op mijn logje van vandaag wordt bedoeld, dan wel.

5:14 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Voortaan kun je maar beter naar je innerlijke stem luisteren!

5:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Je hebt geslapen bij Frans Bauer?

9:04 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Grappig is dat! Ik heb ongeveer het zelfde, ik kom al 11 jaar in dezelfde tent. Ondertussen is mijn keuze wel wat uitgebreidt, maar daar kom ik nog steeds. Gewoon omdat het toen leuk was en nu nog steeds leuk is. De tenten die ik toen niet leuk vond, vind ik nog steeds niet leuk. En als ik er heen ga, dan is dat om een ander een plezier te doen en heb ik het uiteindelijk stiekem toch wel leuk. Maar niet zo leuk als in die ene tent! Als je begrijpt wat ik bedoel!

6:25 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Oh!: dan doe je het toch lekker niet? :)

Goentah: in dit geval wel, maar gaat helaas niet altijd op...

6:34 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Penguin: wil je me alsnog nachtmerries bezorgen??

Knopje: Precies! Alleen was er in die ene tent geen hond, dus moesten we toch maar ergens anders heen

6:35 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home