Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, december 14, 2005

Sjiek

Vrijdag hebben we een feestje van J.'s werk. Het is strikt geheim wat we gaan doen, en op kosten van de baas mogen we overnachten in een viersterrenhotel. Het kledingvoorschrift is "dress to impress".

Zaterdag hebben we nóg een feestje, maar dan van J.'s andere baas. Deze keer gaan we naar Scheveningen, die gekken hebben het Kurhaus afgehuurd. Helaas is de overnachting niet inbegrepen. De dresscode is dit maal "feestelijk".

De grote vraag is natuurlijk: Wat moet ik aan? Morgen eerst maar eens naar de kapper, dan hebben we dat vast gehad. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Luxe, dat zijn nog eens feestjes! Ik heb een lekker rustig weekendje... maar dat mag ook wel eens

7:04 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Echt van die eindejaarsuitjes. Als je het al zo druk hebt, komen werkgevers óók nog eens met hun 'verrassinkjes':-( Het zou beter uit komen als ze hun feestjes en etentjes in januari zouden plannen: wordt die saaie maand ook nog wat opgeleukt!

8:49 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dat is zo'n slecht vooruitzicht nog helemaal niet! Hopelijk was het ook een bijzonder gezellig feestje!

9:54 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb ook een feestje, maar dat is gewoon leuk en gezellig zonder dresscode. En verder heb ik nog geen flauw idee, het is pas woensdag!

9:56 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Klinkt goed, veel plezier!

Waarschijnlijk ga ik dit weekend met mijn ouders uit eten, wat laatste inkopen doen voordat ik naar Peru ga, het nieuwe huis van mijn broertje bekijken en ga ik eten met een vriendin die vrijdag terugkomt uit Peru.

10:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

bijkomen van deze week :D

9:13 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Weet je dat 'sjiek' geen geaccepteerde spelling meer is? Het staat in het Groene Boekje nu alleen nog in de betekenis van 'tabakspruim'.

* heeft hekel aan dresscodes *

Dit weekend ga ik zomaar eens niet sporten! Goed, hè?

1:24 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

hmm...
moet je het er weer inwrijven!!! ik vind het niet eerlijk!!!
ik had wel het super cole feest ene paar weken geleden lekker puh, maar jah ik wil meer ... gna gna

5:44 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Lekker met Kiras wandelen is mijn weekendbezigheid!

6:38 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home