Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, januari 18, 2006

The four

Ik ben getagged door Francine. Ik ga er maar vanuit dat dit de Engelse variant van het mij bekende stokje is. Zo niet, dat is dan jammer, maar dan heb ik in ieder geval wat te vertellen op deze inspiratieloze woensdag.

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:
secretaresse
barvrouw
magazijnmedewerkster
verkoopster in een kledingwinkel

Vier films die je niet vaak genoeg kan zien:
Braveheart
Seven
Finding Nemo
Meet Joe Black

Vier plaatsen waar je gewoond hebt:
Alphen
Aan
Den
Rijn

Vier televiesieprogramma's die je graag kijkt:

Sex and the City
Friends
Extreme Make-over Home edition (moet ik altijd zakdoeken in de buurt hebben)
Het nieuws

Vier landen waar je op vakantie bent geweest:
Rusland
Spanje
Griekenland
Turkije

Vier websites die je dagelijks bezoekt:
Nu.nl
Scrapbook Nederland
Ezzulia
Telegraaf wereldfoto's

Vier dingen die je graag eet:
chocola
snickers
M&M's
chocoladekoekjes

Vier plaatsen waar je liever bent dan waar je nu zit:

Op een bounty-eiland
Die plek die vanochtend op het journaal te zien was, met al die honderden walvissen
Madagascar
Ergens waar ik het wél warm heb

Vier bloggers die je gaat taggen (iene-miene-mutte met m'n ogen dicht):
Penguin
Neilz
Rose
Act

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Corine! Omdat ik in het verleden al genoeg van die stokjes heb gehad plaats ik 'm nu niet meer op mijn weblog. Hopende dat je er geen bezwaar tegen hebt beantwoord ik toch even de vragen, hier:

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:
Fruitplukker
Free-lance journalist
Document manager
Magazijnmedewerker

Vier films die je niet vaak genoeg kan zien:
Goodbye Lenin
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Magnolia
High Fidelity

Vier plaatsen waar je gewoond hebt:
Somewhere
Only
We
Know

Vier televiesieprogramma's die je graag kijkt:
NOS Journaal
De Wereld Draait Door
Sportprogramma's
Het Uur van de Wolf

Four places you have been on vacation:
Bulgarije
Zwitserland
Denemarken
Engeland

Four websites you visit daily:
Kindamuzik.net
nu.nl
3voor12.vpro.nl
commondreams.org

Vier dingen die je graag eet:
pizza
Mexicaans
chocolade
tosti's

Vier plaatsen waar je liever bent dan waar je nu zit:
In het vliegtuig naar een inspirerende bestemming
Bij een inspirerend concert
Verdwaald in een inspirerend boek
In een inspirerende slapeloze stad

Inspirerend genoeg? :-)

7:56 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Voortaan mag je iene-miene-mutte met je ogen OPEN. En dan sla je MIJ over!! :D
Ik zie het (taggen/stokjes) als verplicht iets moeten bloggen :-) Ik ga dus niet zeggen dat ik het leuk vind, want het is niks voor mij :D
Maar ik doe het natuurlijk wel. Alleen niet vandaag... *moe/moe/moe*

7:59 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Oh. Het idee van Neilz spreekt me ook wel aan *grijnst*

8:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

En als iemand anders zich geroepen voelt wil ik best met mijn hart over mijn hart strijken en diegene mijn 'tag' (??) doorgeven!! :D

8:01 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dank je, denk ik. Nu moet ik dus ook die vragen gaan beantwoorden.. Ik zal eens kijken wat ik ermee kan ;)

9:21 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Neilz, Rose, Act en evt. Penguin, jullie zoeken het maar lekker uit! ;-) Ik vind alles best.

Zag net trouwens pas dat ik een aantal vragen nog in het engels had laten staan. Grappig dat dat bij het nalezen in de eerste instantie niet eens meer opvalt!

9:39 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Rose: slaap lekker!

@Neilz: ik ga denk ook nog even verdwalen in een fijn boek!

9:40 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@ Rose: ik hoef jouw 'tag' niet hoor, ik zat me net te bedenken dat ik blij was dat corine mij overgeslagen had.
Nop, niks voor mij dit. Net als CU2, ben ik ook nooit aan begonnen. Al die vragenlijstjes...

Woord van nu: rnuksy

11:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik ken het fenomeen 'taggen' niet...ik geloof dat ik dat ook maar zo houd ;-)

12:33 a.m.

 
Blogger Petra said...

Ik ben niet zo van de stokjes en zo. Maar leuk om te lezen dat je ook chocoladefan bent....

8:17 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

* is heel blij dat stokje aan hem voorbij is gegaan *

9:04 a.m.

 
Blogger Francine said...

LOL @
alphen
aan
den
rijn

hehehehe!

10:43 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Taggen, dat klinkt akelig.
En het is ook moeilijk antwoorden als je standvastig bent.
Beetje raar stokje.

3:36 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:
Kasmedewerkster (lees: anjers pluizen, hortensia's verzorgen, schoonmaken, etc.)
Assistent verkoopmedewerkster in een boek- en kantoorhandel
Naarstig op zoek
Naar iets nieuws

Vier films die je niet vaak genoeg kan zien:
Vanilla Sky
Shrek
Notting Hill
The Green Mile

Vier plaatsen waar je gewoond hebt:
Maassluis.
Binnenkort
Hopelijk
Rotterdam.

Vier televiesieprogramma's die je graag kijkt:
De Lama's
Kopspijker/koppensnellers
Crime Scene Investigation
Grey's Anatomy

Vier landen waar je op vakantie bent geweest:
Turkije
Frankrijk
Spanje
Duitsland

Vier websites die je dagelijks bezoekt:
rose.b-cool.nl (:P)
nu.nl
psyweb.nl (mijn elextronische leeromgeving)
foksuk.nl

Vier dingen die je graag eet:
Vlees
Brie
Chocola (!!)
Augurken

Vier plaatsen waar je liever bent dan waar je nu zit:
Argentinië (op bezoek bij een vriendin)
Frankrijk (op bezoek bij vrienden)
Hongarije (op bezoek bij een uitwisselingsstudente)
Australië (mijn wens)

Here they are!! En excuses voor het feit dat het stokje bij mij moet gaan stoppen. Ik ben gek op vragen beantwoorden trouwens, maar niet altijd en niet op alle manieren ;-)

3:41 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@GertJan: rnuksy???

@Champagne: ik zal het onthouden ;-)

@Petra: ja, lekker he!

5:48 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: had je geen nee durven zeggen dan? ;-)

@Francine: nog een geluk dat ik niet in Alphen zonder Rijn woon...

@Momoniek: deze is over komen waaien uit het Amerikaanse

5:50 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Renesmurf: tsja, ik heb 'm ook niet zo bedacht...

@Rose: ben je zwanger :-)

5:52 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Shit. *vraagt Corine een beetje discreet te blijven*

6:28 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Rose: ach, je zei dat je wel van vragen hield én je had het over augurken...

6:47 p.m.

 
Blogger CeeBee said...

ik zie je stokje op verschillende sites langsgaan en ik vind het heel grappig dat die engelse zinnen er bijna bij iedereen in blijven staan.

7:56 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Ceebee: wat is dat toch handig he, dat copy/paste!

9:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Augurken zijn ZO lekker... :D

12:25 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home