Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, februari 21, 2006

Anoniempje III

Vol ongeduld wachtte ik zijn reactie af. Maar helaas, die kwam niet. Ik had mezelf de opdracht gegeven om een week te wachten. Toen die voorbij was ben ik ook meteen naar de winkel geracet voor een nieuwe Teigetjes-kaart. Het werd nu toch wel eens tijd dat er iets gebeurde.

Maar nee hoor. Niks, nada, noppes. Mijn kaarten maakten gewoon geen enkele indruk. Ik kon er niet bij. Drie anonieme kaarten met enkel XxX-jes, dat laat toch niemand ongemoeid?

Ik was het wachten zat. Terwijl J. onder de douche stond zocht ik razendsnel alle dit-mag-Corine-niet-zien-verstopplekjes af op zijn kamer (we woonden beiden nog thuis) en binnen een paar minuten had ik ze alledrie te pakken. Ik hoorde dat de douche werd dichtgedraaid. Nog een paar minuten voordat hij terug zou zijn. Ik wachtte geduldig af, ondertussen oefenend voor de spiegel. Mijn gezichtsuitdrukking van jaloerse vriendin die een verklaring eist moest natuurlijk wel echt overkomen.

Dit stukje is het derde deel van een vervolgverhaal. Lees hier deel I of deel II.

13 Comments:

Blogger Gonda said...

Oeiii wat gemeen!! Verschoot hij van kleur? En heeft hij het je naderhand vergeven? :-)

9:33 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

hahahahahhaha, ik dacht hetzelfde als goentah... maar nu ben ik dus wel niewsgierig naar hoe het verder gaat :)

9:43 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Jullie moeten nog even geduld hebben dames, wees maar blij dat ik er niet telkens een week tussen zet!

9:59 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dat werd al met al dus nog heel erg spannend! Het zal me benieuwen.

11:41 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ooooo, jij bent erg hahhahaha

1:28 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat slecht!! Zou ik nou nóóit gedaan hebben :D

3:14 p.m.

 
Blogger Petra said...

Weer geen ontknoping... * Verlaat teleurgesteld het log *

7:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hoeveel delen gaat dit worden?
Zesentwintig?
Meer?

7:38 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Goeie cliffhangers hanteer je, Corine!! Maarreh, da's wel heel erg hoor, hahaha...

9:01 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@renesmurf: :-)

@Felix: erg leuk of erg gemeen?

@Roos: hoe zou jij het dan aanpakken?

5:29 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@petra: bereid je dan maar voor, dat het nog minstens eenmaal voormaal gaat komen

@Momoniek: ken je dit verhaal nog niet dan?

5:30 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: pas maar op, straks breng je me nog op ideeen!

@Neilz: dank je!

5:31 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Aaargh....

10:01 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home