Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, februari 23, 2006

Doos

Ik kan geen verhuisdoos meer zien en ben zo goed als versleten. Verhuizen is gewoon niet mijn ding. Morgen moet ik nog een dag de handen uit de mouwen steken. Maar als ik volgende week weer op mijn werkplekje verschijn zal het toch eindelijk eens redelijk bewoonbaar, of in dit geval bewerkbaar, moeten zijn. Helaas komt de keuken pas over een week.

Wie komt er in de tussentijd mijn schouders en voetjes eens onder handen nemen?

10 Comments:

Blogger Gonda said...

Daar heb je thuis je privé masseur toch voor? :-)

6:04 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Uh...... *gwennus rent weg hard opzoek naar ene verstop plekje*

7:16 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb helemaal gene werkplek. Mij spullen zitten in een tas en staan op schijf. Ik zwerf. Lekker makkelijk. Waar moet ik precies knijpen?

7:33 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: jawel, maar die is zo snel afgeleid...

@Gwennus: whahaha!

@niet alleen mijn werkplak is een puinhoop, maar het complete kantoor. Het eerste uur vanaochtend heb ik besteed aan het zoeken naar het koffiezetapparaat en de waterkoker. Het tweede uur was ik op zoek naar de thee en koffie.

Het maakt niet echt uit waar je knijpt, het is altijd raak

9:53 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Even doorbijten en wel zorgen voor de nodige ontspanning, op de momenten dat dat kan.
Het leven gaat ondertussen immers gewoon door.

9:53 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik wil alleen jouw schouders onder handen nemen en dan ook alleen maar als jij ons gaat vertellen hoe je 'Anoniempje' vervolgverhaal afloopt!

10:03 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Renesmurf: ik doe m'n best!

@Knopje: deal! Maar dan fluister ik het je toe onder het masseren en mag je het aan niemand doorvertellen...

10:35 p.m.

 
Blogger Petra said...

Ik zou eens beginnen met het uitpakken van de verhuisdoos met chocola...

9:21 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Petra: denk je dat die ooit ingepakt is geweest?

Of dat er nog wat over was om in te pakken?

6:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik kom niet aan andermans voeten.
Of heb je Pulp Fiction niet gezien?

8:05 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home