Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, februari 28, 2006

Cadeau

Zaterdag kreeg ik van m'n schoonvader een paar sokken. Geen gewone maar een speciale uitvoering. Extra warm, extra lang en uniek in hun soort kwa foute kleur en print. Maar warm waren ze en daar ging het om. Het hele weekend heb ik geen last gehad van koude pootjes.

Zondag kreeg ik van m'n schoonvader een knuffel. Geen gewone maar een speciale uitvoering. Extra warm, extra lang en uniek in zijn soort. Mijn schoonvader knuffelt normaal gesproken niet.

Voorlopig ben ik niet koud meer te krijgen.

11 Comments:

Blogger Petra said...

Lang leve je schoonvader! Helaas heb ik niet zo een. Mijn kinderen vroegen toen ze klein waren zelfs waarom ze bij "de andere opa" nooit op schoot mochten...

8:13 a.m.

 
Blogger Francine said...

Zulke schoonvaders zijn zeldzaam :-), die moet je koesteren.

8:29 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

En toen kwam de lente. Goede timing!

11:06 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Nou zeg, je boft maar!
Als hij wat doet dan doet hij het dus ook goed!

5:53 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

lief!! kan ik J. niet overkopen?? klinkt helemaal ideaal! :)

9:45 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Het was vast een gezellig weekend!
Volgens mij is je schoonvader blij met zijn schoondochter!

11:57 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Petra: oei, nee, daar zal ik nooit last mee krijgen

@Francine: en dan heb ik ook nog eens ene geweldige schoonmoeder!

@Hanscke: haha. nee hoor, J. is meer van het aangename dan van het nuttige (en meestal wijs ik precies aan wat ik wil hebben)

6:04 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: aha, vandaar dat het sneeuwt buiten

@Renesmurf: ja, zeker weten!

6:05 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: wat bied je?

@Goentah: haha, de toekomstige kids van J. zijn de enige die de familienaam kunnen doorgeven ivm alleen maar zussen, dus alles wat wellicht zou kunnen baren is welkom ;)

6:07 p.m.

 
Blogger CeeBee said...

wat een lief logje!

11:57 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

idd, wat fijn soms, zo'n unieke knuffel!! mooi log heb je hoor!!

9:14 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home