Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, maart 01, 2006

Anoniempje IV

Het heeft even geduurd, maar eindelijk is hier het vervolg. Weet je niet meer precies hoe het ging? Lees dan hier deel I, II of III.

J. kwam de kamer binnen. "Wat moet dit voorstellen?" riep ik boos en smeet de kaarten voor zijn voeten op de grond. "Wie is het? Zeg op! En waarom heb je niets gezegd? Ik heb het je note bene nog gevraagd!"

Hij wist duidelijk niet wat hem overkwam. Hij stamelde wat. Hij stotterde wat. Hij stak hulpeloos zijn handen in de lucht. Hij wist het niet, had geen idee en begreep er niets van. Waarom werd ik nou zo boos? Hij kon het toch ook niet helpen?

Ik had nog steeds mijn masker op, maar het werd steeds moeilijker om die op zijn plek te houden. Mijn ogen begonnen te glimmen. Mijn mondhoeken trokken in de richting van een lach.

"Zal ik jou eens wat vertellen?" zei ik.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat moet J. zich ontzettend opgelucht gevoeld hebben!

6:58 p.m.

 
Blogger Petra said...

Ja...

8:08 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Arme J!! Ik krijg spontaan medelijden met hem... Wat een morbide practical joke!

10:21 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

*gooit kaarten in de ring* nee, noppes en nada, ik speel niet meer mee, valsspeler.

Nu moet er wel een heel goed einde aan zitten

11:22 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

ik zie het ook echt precies voor me.... hihi

wat moet J. opgelucht zijn geweest, en verward. was ie niet boos?

8:30 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hoeveel delen nog, Grote Smurf?

9:02 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat ben jij gemeen zeg :P

2:17 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Nou?>?>

ik geloof dat ik misschien weet wie me de valantijnsmail heeft gestuurd....

kreeg gisteren een sms met de vraag; en weet je het al??

terwijl ik hem nieteens heb verteld over het valentijnsgedicht

5:45 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zie Esther :D

6:21 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik sluit me bij esther en peng aan :)

11:29 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

vertel vertel!!!!!

1:58 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Viert Corine vakantie, wellicht?

10:31 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Joehoe! Corine!
*bonst heel hart op Corine's deur en begint zich zorgen te maken*

11:46 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Neilz: dat zou je wel dneken he!

@Petra: ja?

@Goentah: ik ga me haast spontaan schuldig voelen. Maar ja, ik was toen nog echt jong he

@Felix: dat goede einde komt vanzelf. Echt waar

Gwen: J. is nooit boos. Zelfs niet als ik m'n best doe ;-)

6:00 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh: grote smurfin dan alsjeblieft. Maar waarschijnlijk nog twee te gaan, of een, met een soort van hoe heet het ook al weer....

@Esther: maar soms ben ik ook heel lief! Dat heft elkaar weer op zeg maar, houdt het spannend en afwisselend! ;-)

@Velv: en, hoe is het afgelopen?

@Act: even geduld nog aub


@Penguin: zie Esther!

@Rose: zie penguin

6:03 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!, Goentah en momo: inmiddels wel duidelijk(er) toch?

6:04 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home