Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, maart 08, 2006

Ik zou jullie kunnen vertellen hoe ik donderdag languit op de bank hing met een fijn boek. Of hoe ik vrijdag opeens overliep van de inspiratie voor mooie knutseldingen. Of hoe het kwam dat zaterdag de tranen over mijn wangen liepen van het lachen toen we bedachten hoe je het beste zeehondjes dood kon knuppelen. Of hoe lief het was van S. dat ze mij zondag spontaan op een etentje trakteerde. Of hoe ik op maandagochtend vroeg al door de dierentuin liep met wel 3 van mijn favoriete mannen. Of hoe ik gisteren afgrijselijk te grazen ben genomen door de tandarts, zelf zo dat de helft van mijn tong zwart is. Of dat ik vandaag slechts drie keer natgerend ben.

Maar weet je wat het is? Ik heb gewoon even helemaal geen zin in.

14 Comments:

Blogger Petra said...

Jammer, want dat van die zwarte tong lijkt me wel interessant...

8:02 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dan doe je het lekker niet!

8:09 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Het is een soort verslaving, hè? Dat loggen dus... Af en toe is er niets lekkerder dan een avond lui op de bank hangen.
Ik heb ook wel eens een logvrij dagje, maar nooit zolang als jij!
Doe wat je wilt, hoor :-) Ik merk vanzelf of er wat nieuws staat.

*vraagt zich wel af wat er nou zo leuk is aan zeehondjes doodknuppelen...*

8:52 p.m.

 
Blogger CeeBee said...

goh, nou weet ik toch opeens wat je de afgelopen dagen hebt gedaan! Hoe komt dat dan? Misschien omdat je stiekem toch gelogd hebt?

10:59 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

En het dan toch zeggen...

4:05 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zeehondjes doodknuppelen?? :( Ik denk dat ik je niet meer kom lezen. Als je nog gaat schrijven tenminste ;-)

4:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hopelijk gaat het weer wat beter met je zwarte tong?

6:20 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Pfff... ik wil het dan ook gewoon maar niet weten :-P

Vriendelijke groet,

ghqcdlk

9:42 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

En? Imiddels meer zin? ;-)

7:48 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Nog steeds?

5:09 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Kom je nog terug, of hou je net als Momoniek het webloggen voor gezien? :-(

6:36 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij hebben Corine en Momo samen een weblogloze republiek opgericht. Eentje zonder .com of .nl of wat dan ook. :)

2:41 p.m.

 
Blogger Gonda said...

@Oh!: Een .irl!

5:37 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ach, die zin komt vast wel weer. Take your time :)

11:03 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home