Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, maart 29, 2006

Jaaaaa!!!

Daar is ze weer. Vraag maar niet voor hoelang, want ik moet eerlijk bekennen dat het prima is zoals het gaat. Ik heb opeens zo veel meer ideeën en weet ze ook nog eens allemaal ten uitvoer te brengen. Dat is fijn. Bovendien ben ik gisteren weer bij de tandarts geweest en hoef ik pas in oktober weer terug. Opnieuw een kans om mijn zolang-ben-ik-al-niet-bij-de-tandarts-geweest record te verbeteren.

Wel een vraag aan jullie: Je gaat naar Rome. Wat wil je dan absoluut zien?

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ligt er aan hoe lang je gaat. Je kunt beginnen met het standaar toeristentochtje, en daarna lekker afgelegen en onbekende plekken verkennen ;-) Die zijn vaak véél leuker!

9:57 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

De trevi fontijn en de wilde poezen

10:39 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Anonymous is penguin btw

10:40 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het onderkomen van de Paus zou ik wel eens willen zien.

11:42 p.m.

 
Blogger Petra said...

Alles...

7:47 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Rose: dat klinkt idd goed!

@Penguin: wilde poezen??

@Renesmurf: :-)

@Petra:bijna wel he!

Wat leuk trouwens dat jullie nog steeds komen buurten!!

5:58 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Heeee welkom terug!
Ik ben zelf nooit in Rome geweest, maar mijn dochter al 2x. Eén keer in de 6e klas van haar middelbare school en één keer met een vriendin. Ze verheugt zich er op om die stad aan míj te laten zien, dus ik denk dat ik er zeker nog wel eens kom! Zij had het over Piazza Navone (of zoiets). Schijnt gezellig te zijn! En natuurlijk uren in de rij staan voor de St. Pieter en alle andere 1001 kerken en cathedralen die je gezien moet hebben! Lees het Bernini mystery nog maar eens vlak voor je gaat, dan word je vanzelf in de stemming gebracht :-)

11:05 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

De zwerfkatten kan je niet omheen! Lopen echt op elke ruine. Je kan door de katten de stenen bijna niet meer zien ;).

12:20 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik ga helemaal niet naar Rome!
Daar wil ik dus niet eens over nadenken. ;)

1:57 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

oe, wat een vraag. Rome is een geweldig mooie en leuke stad! Het gewoon over straat wandelen ansich, is al een belevenis. Inde loop van het voorjaar ga ik terug en wil dan, ja ja, de winkels weer in om kleding te kopen, espresso, uit te gaan, e.d.
De antieke cultuur kom je overal tegen, natuurlijk, maar iets echt terug willen zien? Forum Romanum met blasdgroen lijkt me wel wat ;)

2:26 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home