Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, maart 30, 2006

Weekend!

07.00 - opstaan
08.30 - aan het werk
17.00 - naar huis
18.00 - frutselen met papiertjes
19.30 - eten koken
21.00 - Lost kijken
32.30 - naar de kroeg
04.00 - thee drinken
05.30 - mensen de deur uit schoppen
06.00 - douchen
06.30 - was opvouwen
07.00 - afwassen
07.30 - was ophangen
08.00 - ontbijten
08.30 - aankleden
09.15 - naar de kapper
10.00 - met vriendin de stad in
10.30 - uitgebreid bijpraten
11.30 - slapen


Dit was vorige week. Ik ben benieuwd hoe komend weekend gaat worden.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat is heel anders dan de mijne.
Bovendien was vorig weekend een uur korter.

Ik wandel dan weer veel, en maak het kipenhok schoon in het weekend, en ik luister naar een flink aantal radioprogramma`s.

6:40 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Geen wonder dat je geen tijd had om te loggen ;-)

11:06 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

32.30??

Pff, ik word moe als ik het alleen al lees, maar wel leuk! Hopelijk wordt dit weekend weer zo leuk.

12:19 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ha, ik zag hetzelfde als *esther* Jij maakt lange dagen!

10:05 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Tsja wijffie, we praten nog steeds bij :P

10:50 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hetzelfde, maar misschien in een andere volgorde? ;-)

12:45 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik snap 08:30 niet: aankleden? Wanneer waren de kleren uitgegaan, dan? Je hebt toch helemaal niet geslapen?

1:58 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

32.30? Is dat een tijd?
Tip: zorg er altijd voor dat er ergens anders geafterd wordt. dan kan je zelf bepalen wanneer je naar huis gaat!

8:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Arghh...ze zouden me weg kunnen dragen na zo'n nacht...ik word oud, ik weet het...

8:50 p.m.

 
Blogger Gonda said...

En hoe ging déze week ;-)
Ben je nou gestopt met loggen of gewoon een rustpauze? Het is maar stil zonder jullie!

2:45 p.m.

 
Blogger justathought said...

baak altijd een beetje van het achterstallig onderhoud wat betreft huishouden in het weekend..

10:56 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Heeej Corinepien,

mag ik je erop wijzen dat je al heel lang niet meer heb gelogd?

dat je bovendien vrij bent om te loggen wanneer je wilt

maar dat ik wel met enige spanning aan het afwachten ben wanneer jij je volgende log publiceert en ik het erg leuk zou vinden áls je dat doet?

Zo ja, bij deze.
Zo nee, beschouw dit berichtje als niet getypt :-P

Gert Jan

ksfru

12:04 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

http://www.scrapblog.com/default.aspx
Ik bedoel... als je dan toch niet meer blogt, is dat misschien iets voor jou. Er gaat vast niets boven 'echt' knippen en plakken, maar kwam dit tegen, en moest aan jou denken :)

7:07 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home